(နည္းပညာ)ျပန္လည္မွ်ေ၀ေပးျခင္း

မဂၤလာပါခင္ဗ်ာ ... ကၽြန္ေတာ္တင္သမွ် Post ေလးမ်ားသည္ ကၽြန္ေတာ္ေလ႕လာဖူးသမွ်ကို ျပန္လည္မွ်ေ၀ေပးျခင္းျဖစ္ပါတယ္။ သူငယ္ခ်င္းအားလံုးလည္း ကၽြန္ေတာ္႕ site မွႀကိဳက္ႏွစ္သက္တဲ႕ မည္႕သည္႕ Post ကိုမဆို ျမန္မာ IT နည္းပညာဖြံ႕ၿဖိဳးတိုးတက္ေရးအတြက္ ျပန္လည္မွ်ေ၀ေပးေစလိုပါတယ္ဗ်ာ။ ...

28 September 2014

ကၽြန္မ ခ်စ္ခဲ့ပါသည္




ျဖဴစင္ရိုးသား
ကၽြန္မႏွလံုးသားနဲ႔
အျပစ္မျမင္မိ
အဆံုးထိ ခ်စ္ခ်င္သူပါေမာင္။

ျငိမ္းခ်မ္းခ်င္မိ
အခ်စ္လရိပ္ေအာက္မွာ
ေအးခ်မ္းစြာ ရွိခ်င္ခဲ့လုိ႔
အရာရာကိုစြန္႔ ေမာင့္ဆီကုိလွမ္း
လက္ကမ္းမိသူပါ။

အခ်စ္ရဲ႕တစ္ဖက္က
ေသာကမီးေတာင္ ေ၀ဒနာေထာင္ေခ်ာက္
ေမာင္ ဆင္ထားတာကိုလဲ
တစ္ခ်က္ေလးမွ မသိခဲ့သူပါေမာင္။

ေမာင္ ခင္းေပးတဲ့လမ္း
မာယာဓားလက္နက္
ဘယ္ေလာက္ထက္လဲ
ေ၀ဖန္စဥ္းစား မေတြးခဲ့သူပါ ။

အခ်စ္တစ္ခု ... 
အတုလား အစစ္လား
ေသခ်ာေတြးဖုိ႔ ကၽြန္မ
ေၾကာက္ေနမိလုိ႔
သံကြန္ခ်ာအထပ္ထပ္နဲ႔
ေခ်ာင္ပိတ္ခံရသူပါေမာင္။

ေမာင္ေပးတဲ့အခ်စ္
အဆိပ္လက္နက္ေျပာင္း
ကၽြန္မရင္ကုိ ေလာင္းခဲ့ေပမယ့္

ေလာင္ကၽြမ္းေန ဒီအသဲ
ေမာင့္ကုိမွ ခ်စ္ဆဲ  တမ္းတဆဲမုိ႔
ျပာက်သြားေတာင္ အမွတ္သည္းေျခ
ထားရမွန္းမသိ နာက်ည္းရမွန္း မသိနဲ႔
တ၀ဲလည္လည္ ျဖစ္ေနအံုးမယ့္ သူပါေမာင္။

အမုန္းကုေဋကဋာနဲ႔ ကၽြန္မရင္ကိုခြဲ  
ကၽြန္မ အသဲကို ဆြဲထုတ္လုိက္ေတာင္မွ
အခ်စ္ၾကီးတဲ့ ဒႆဂီရိလုိ
ကၽြန္မ ႏွလံုးသား
ေမာင့္အတြက္ ႏွင္းအပ္ထားမယ့္သူပါ ေမာင္ ။

No comments:

Post a Comment

http://i1323.photobucket.com/albums/u591/aungaung13/cooltext666275999_zpsbe12bc0c.gif